På reisefot <3

Savner London =/

Åhh jeg savner London så masse, jeg og Hege hadde det så utrolig koselig, men vi får ta en tur en annen gang. Vist ikke London så et annet sted, jeg kan reise hvor som helst. Jeg elsker og reise<...

Nå vender vi snuten hjemover!

Ja nå har vi akk vært og spist frokost, eller det er vel lenge siden egentlig da, sånn i 13 tiden. hehe Også etter det stakk vi på starbucks en tur jeg drakk en mango iste mens hege tok en caffe la...

Grease ;D

Ja i går var vi på Grease, sykt bra!! Det var masse kule rekvisitter og ofc alle de bra sangene fra filmen. Skuespillerne var veldig flinke og musikalen var utsolig morsom, tror ikke det var en ene...

London baby<3

Ja i går som jeg skrev skulle vi jo på Camden Market, men det stengte kl19 (20 norsk tid) så det ble ikke noe av :P hehe, men derfor stikker vi heller dit i dag :D Og i kveld skal vi på musikalen C...

Camden Market here we come ;)

Ja nå har vi kommet frem til Hotellet, ENDELIG!! Etter flyturen var vi så heldige at faktisk bagasjen kom med en gang, så satte vi oss på underground for og reise hit nemlig Earl's Court. Etter...

On Gardermoen :D

Nå sitter vi på gardermoen og venter på flyet!Har akk spist en bagett, den var veldig god! Så nå er magen mettet og vi er klare for og reise! Gleder meg :DSå nå skal jeg logge av for å gå og kjøpe ...

London Next!

Ja i morgen tidlig reiser jeg og Hege min til London :D Ahh gleder meg sykt! London baby, London<3Men det jeg egentlig skulle si er at det ikke er sikkert det blir så mye blogging i morgen, blir...

Utendlanske penger lager forrvirring!!

Ja nå driver jeg sånn litt å småpakker, for de som er så trege å fortsatt ikke har fått det med seg, jeg reiser til london på mandag :D gleder meg helt sykt! Jeg begynnte og pakke i går, men jeg va...

London Baby<3

Ja nå er det ikke lenge igjen, tidlig mandag morgen reiser jeg oppover til gardermoen for å reise til London med Hege min! Åhh jeg kan nesten ikke vente, jeg gleder meg noe helt sinnsykt :D HURRA! ...

Sommershow på Larkollen!

På tirsdag var det sommershow på stotvig hotell som ligger i Larkollen sentrum. Det var inne i et party telt, der vi kunne handle mat og drikke. Det var to band som spilte hele kvelden, oppvarmings...

Badebade Plaskeplask!

Beklager for absolutt null blogging i går, men vi var på sommershow ( konsert osv) i går! JEg forteller mer om det senere;) Nå tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen bade bilder!For et par dager s...

Strømstad-Sandefjord T/R ;D

I går (10Juli) reiste Mormor og jeg sammen med en stor gjen fra Larkollen camping på harrytur! Det var utrolig koselig og en fin avlastning fra campinglivet ;)Vi ble hentet 14.30 av en tur buss som...

Campinglivets glade dager;)

Siden jeg blogget sist har jeg egentlig ikke gjort så mye. Jeg har vært ute sammen med folket og hangt rundt. Sitti få krakkene og brae tullet og skravlet ;) Det er slik man gjør det på camping! ( ...

Verdens beste sommerferie sted<3

I morgen reiser jeg til det beste stedet i hele verden å tilbringe sommerlovet ;) Nemlig Larkollen<3Jeg elsker det stedet så sinnsykt! Jeg har vært der hver sommer siden jeg var i magen til mamm...

Barnekunstmuseet! ANBEFALES

I dag var vi på Barnekunstmuseet og det var faktisk utrolig koselig, det var ikke som et vanlig museum. Det var en stor Villa på majorstuen der det var masse bilder inne! Da mener jeg tett i tett! ...

London baby<3

Ja i dag har jeg hatt besøk av Hege, vi har bestemt oss for hvilket hotell og når vi skal reise til London! Så nå gjenstår det bare å bestille turen! Regner med det blir på mandag eller iallefall b...

Barcelona<3

Åå gud som jeg savner Barcelona, det er en helt fantastisk by, det skjer noe der hele tiden og det er fantastisk natur og fantastiske bygninger! Jeg skal så reise tilbake dit snart, bare jeg får pe...

Larkollen <3

Ja nå er jeg jo på campingen, altså Larkollen <3 Det var ikke noe bra vær i går, og i dag har det pøs regnet, så lover ikke godt, men nå er det faktisk opphold:) OGså er det meldt fint vær i mor...

Påskeferie, muntlig foredrag og pakking!

Ja nå er det endelig påskeferie! JEEEY :DSiste dagen ført påske ble veldig bra, jeg begynnte hos tannlegen som ikke er så gøy, men det gikk utrolig bra, skulle fikse et lite hull mellom to tenner, ...

Babyelefanter <3

Når Mormor og jeg var i Thailand var vi på Fanasea som jeg tidligere i bloggen har snakket om, det var helt utrolig der, jer elsket alt ved hele Fantasea og selvfølgelig showet var også utrolig bra...

Praha, Berlin & Warszawa <3

Her kommer det noen bilder fra jeg var i Praha, Berlin og Warszawa April 2009 <3 Det var en kjempe koselig tur ;DENJOY <3Jeg syntes alle tre byene var utrolig flotte <3Jeg elsker og reise,...

Savner det så mye ;(

Jeg savner virkelig og være på reisefot nå, kjenner våren nærmer seg ( Snart iallefall ) Og da får jeg alltid ekstra reisefeber. Har jo egentlig akk kommet hjem fra Thailand, men føles ut som en ev...

Ikke lenge igjen

til jeg stikker til varmere strøk igjen :DJa for som jeg har snakket om tidligere så er det 5 elever som får lov og være med til Kreta og jobbe der i tre uker i barnehage:) og jeg fikk være med<...

Patong Beach - OTOP market ;)

30 desember var vi på Patong Beach på et sted som heter OTOP Market. Først shoppet vi så spiste vi middag på et koselig gatekjøkken/resturang også var vi på bar;) Det var kjempe gøy og koselig!Vi t...

Fantasea ;D

Den 29 desember var vi på Fantasea og så på showet som heter "Fantasy of a kingdom". Fantasea er en slags"by" Som er laget. Jeg kan vel beskrive det som et Tivoli uten karuselle...

Citytur til Phuket Town

27 desember var vi på guida tur til Phuket Town på nattmarkedet. Det var en del andre stopp også, her kommer turen i bilder :D Bussen ;)og ofc den ubersøte Thai/svenske guiden ;)Første stopp Thaila...

Julaftenfest på Karon Beach;D

Juleaften min var veldig anderledes en noen andre julaftner jeg har hatt før. Jeg begynnte dagen med og bade i bassenget på hotellet. Så jeg badet og koset meg hele formiddagen:) Det var faktisk ve...

Home sweet Home <3

Ja nå har jeg kommet meg hjem fra Thailand. Savner Varmen,hotellet,bassenget,folkene og hele Phuket allerede:( Men en dag så reiser jeg til bake;) Ikke noe spørsmål engang.Nå er jeg utrolig sliten,...

Fantasea!

I kveld skal vi paa et show som heter Fantasea, eller showet heter vel kanskje ikke det, ikke helt sikker paa det. Men omraadet rundt osv heter iallefall Fantasea. Det er et stort omraade med masse...

Thailand<3

Ja jeg er jo fortsatt i Thailand=) I dag har vi badet i bassenget, vert en tur paa strenden og shoppet noen smaating;)I morgen skal vi i et tempel og vi skal paa frukt marked og et galleri og sist ...

I morgen reiser jeg til Thailand<3

Ja i morgen er dagen endelig her! Da reiser jeg endelig<3 Har ventet på dette i 6 månder nå. heheVi tar flyet som går ti på ti i morgen kveld, og da er vi fremme midt på dagen på tirsdagen!Men b...